مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) آغاز شده است. به گزارش ستاره هنر از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین تیموری با اعلام این خبر اظهارداشت: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلای امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری […]

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) آغاز شده است.

به گزارش ستاره هنر از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین تیموری با اعلام این خبر اظهارداشت: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلای امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی‌پنجمین دوره این رویداد تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرایند آماده سازی بخش‌ها مطابق جدول زمانبندی انجام شود و تا شروع در نوزدهم اردیبهشت (۱۴۰۳) آماده بهره برداری باشد.

وی با بیان اینکه هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای همکار در برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم انجام شده است، افزود: جلسه‌های مختلف با این سازمان‌ها و نهادها در حال برگزاری است و به تناوب بازدید از محل نمایشگاه و بازدید مکان استقرار دستگاه‌ها نیز انجام خواهد شد.

به گفته تیموری، نقشه اولیه جانمایی بخش‌های مختلف از جمله ناشران داخلی، ناشران خارجی و فعالیت‌های فرهنگی در اختیاران مدیران این کمیته‌ها قرار گرفته است و به زودی عملیات انتقال تجهیزات به مصلی نیز آغاز می‌شود تا چیدمان داخلی مصلی برای نمایشگاه شکل بگیرد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.