مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی «امیرجاهد» عصر روز جمعه اول دی در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران برگزار می‌شود. به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط‌عمومی جشنواره، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی «امیرجاهد» روز جمعه ۱ دی‌ سال جاری از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در سالن برج آزادی تهران برگزار خواهد […]

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی «امیرجاهد» عصر روز جمعه اول دی در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط‌عمومی جشنواره، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی «امیرجاهد» روز جمعه ۱ دی‌ سال جاری از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در سالن برج آزادی تهران برگزار خواهد شد.

این برنامه در چندین بخش برگزار خواهد شد که اجرای گروه موسیقی «امیرجاهد» مشتمل بر جمعی از استادان خانه‌موزه معین و امیرجاهد بخشی از آن خواهد بود.

در این مراسم برگزیدگان بخش‌های «گروه‌نوازی»، «دونوازی» و «تک‌نوازی» با حضور هیات داوران و اعضای شورای سیاستگزاری معرفی شده و تعدادی از مسئولین و استادان موسیقی در این برنامه سخنرانی خواهند داشت. این در حالی است که در طول برنامه و در چندین نوبت از برگزیدگان پنجمین جشنواره موسیقی «امیرجاهد» نیز قدردانی خواهد شد.

در این دوره سه نفر از شرکت‌کنندگان به عنوان استعداد درخشان انتخاب شده‌اند که در آیین اختتامیه معرفی شده و به رتبه‌های اول تا سوم نیز تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.