بهاره کیان‌افشار به گروه نمایش «ژیلت» به کارگردانی حسن جودکی پیوست که از ۱۸ بهمن در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه می‌رود. به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط‌عمومی گروه، بهاره کیان‌افشار بعد از مدت‌ها دوری از صحنه‌ نمایش، با نمایش «ژیلت» به نویسندگی عباس عبدالله‌زاده، دراماتورژی خسرو نقیبی و کارگردانی حسن جودکی […]

بهاره کیان‌افشار به گروه نمایش «ژیلت» به کارگردانی حسن جودکی پیوست که از ۱۸ بهمن در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط‌عمومی گروه، بهاره کیان‌افشار بعد از مدت‌ها دوری از صحنه‌ نمایش، با نمایش «ژیلت» به نویسندگی عباس عبدالله‌زاده، دراماتورژی خسرو نقیبی و کارگردانی حسن جودکی به تئاتر برمی‌گردد. وی در این نمایش حضور فیزیکی ندارد و فقط صدای یکی از کاراکترهای این نمایش را که یک دستگاه هوش‌مند است، بازی می‌کند.

بازیگران نمایش «ژیلت» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از امیرکاوه آهنین‌جان و شهروز دل‌افکار.

«ژیلت» از چهارشنبه ۱۸ بهمن هر شب جز شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ در سالن سمندریان مجموعه تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «ژیلت» یک کمدی سیاه درباره‌ نویسنده‌ای در پی مجوز در دوران سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ سانسور شوروی زیر سلطه‌ استالین است.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: آوا فیاض و موسسه‌ فرهنگی هنری رویداد (مجری طرح)، حسن جودکی و فرزاد ‌هدایت ‌نوری (طراحان صحنه)، مونا جعفری (طراح گریم)، شیدا ‌زواری (طراح لباس)، سعید مومنی (طراح تصویر)، احسان ‌نقابت (طراح پوستر و اقلام تبلیغاتی)، نگار دهقانی (طراح موشن)، احسان نقابت (ساخت تیزر و عکاس)، شقایق ‌شعبانی (مدیر تولید)، آوا فیاض (مدیر مارکتینگ)، میثم ‌انتظاری (دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز)، مهیار رضاخانی و حمید ایزدپناه (دستیار کارگردان)، عاطفه آقاسی (روابط‌عمومی)، آزاده پناهی (دستیار لباس)، زهرا بهرامی (دوخت لباس).