در پی حادثه قتل داریوش مهرجویی و همسرش به منظور رسیدگی جدی‌تر، مدیران سینمایی با حضور در محل حادثه با مقامات قضایی و انتظامی گفت و گو کردند. به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در پی حادثه ناگوار قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش، معاونان و مدیران سازمان سینمایی و وزارت […]

در پی حادثه قتل داریوش مهرجویی و همسرش به منظور رسیدگی جدی‌تر، مدیران سینمایی با حضور در محل حادثه با مقامات قضایی و انتظامی گفت و گو کردند.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، در پی حادثه ناگوار قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش، معاونان و مدیران سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل واقعه با مقامات قضایی و انتظامی استان البرز دیدار و گفت‌وگو کردند.

پس از اطلاع از حادثه، حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی، مجید زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن حضور در محل وقوع حادثه و تشکیل جلسه، پیگیر ابعاد این جنایت شدند.

مدیران وزارت ارشاد و سازمان سینمایی در گفت‌وگو با رئیس کل دادگستری استان البزر، فرماندهی کل انتظامی استان البرز و مقامات قضایی و انتظامی حاضر در محل خواستار پیگیری همه جانبه این حادثه تا روشن شدن کامل ابعاد آن شدند.

داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران، شب گذشته در ویلایی در فردیس کرج به همراه همسرش به قتل رسید. مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز ساعت یک بامداد امروز اعلام کرد که علت فوت این کارگردان باسابقه کشورمان از سوی پلیس در دست بررسی است که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

مرکز اطلاع رسانی قوه قضاییه نیز بامداد امروز به نقل از رییس کل دادگستری البرز به جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش پرداخت و اعلام کرد: روز گذشته قتل داریوش مهرجویی فیلمساز، نویسنده و کارگردان به همراه همسرش خانم وحیده محمدی فر در ویلای شخصی واقع در زیبادشت فردیس رخ داد که با صدور دستور قضایی، بلافاصله دادستان فردیس به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم ویژه بررسی صحنه جرم در محل قتل حاضر شدند. همچنین به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب فردیس، دستورات قضایی لازم برای بررسی موضوع و شناسایی و بازداشت متهمان به پلیس آگاهی استان البرز صادر شده است.

مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ خورشیدی و از کارگردان‌های نامدار سینمای ایران است که فیلم‌های مطرحی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را ساخته است.