«سلی رونی»، نویسنده پرفروش ایرلندی رمان جدید خود را در سال جاری میلادی روانه بازار خواهد کرد. به گزارش ستاره هنر، «سلی رونی»‌ اعلام کرد که رمان جدید خود را پاییز سال جاری میلادی منتشر خواهد کرد. «گاردین»‌ نوشت،‌ «اینترمتزو» عنوان چهارمین رمان این نویسنده پرفروش ایرلندی است که همچون سایر آثارش با موضوع روابط […]

«سلی رونی»، نویسنده پرفروش ایرلندی رمان جدید خود را در سال جاری میلادی روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش ستاره هنر، «سلی رونی»‌ اعلام کرد که رمان جدید خود را پاییز سال جاری میلادی منتشر خواهد کرد.

«گاردین»‌ نوشت،‌ «اینترمتزو» عنوان چهارمین رمان این نویسنده پرفروش ایرلندی است که همچون سایر آثارش با موضوع روابط پیچیده بین افراد جوان نوشته شده است،‌ اما با این تفاوت که این بار تمرکز اصلی بر رابطه دو برادر به نام‌های «پیتر»‌ و «ایوان کوبک» خواهد بود.

در این داستان، «پیتر» یک وکیل ساکن «دوبلین»‌ است که دهه سوم زندگی خود را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد با برادر کوچکتر خود «ایوان»‌ که یک شطرنج‌باز اهل رقابت است، وجه اشتراک کمی داشته باشد. زندگی این دو برادر با درگذشت پدرشان تغییر می‌کند.

«رونی» از زمان انتشار نخستین رمانش با عنوان «مکالمه با دوستان» در سال ۲۰۱۷، به یک پدیده در جهان ادبیات تبدیل شده است و همه رمان‌های قبلی او به فروش بالای جهانی دست یافتند. در سال ۲۰۱۸ رمان «آدم‌های معمولی» این نویسنده با استقبال و تحسین بسیار مواجه و پرفروش شد. این رمان به فهرست نامزدهای «من بوکر» راه یافت و جایزه بهترین رمان «کاستا» را کسب کرد. همچنین سریالی با اقتباس از این اثر ساخته شد. یک مجموعه تلویزیونی هم با اقتباس از کتاب «مکالمه با دوستان»‌ ساخته شده است.

آخرین اثر این نویسنده با عنوان «جهان زیبا، کجایی» در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ منتشر شد و طی پنج روز بیش از ۴۰هزار نسخه از آن به فروش رسید.

تاکنون در مجموع ۳ میلیون نسخه از کتاب‌های «رونی»‌ فقط در بریتانیا و ایرلند به فروشی رسیده است و آثار او تاکنون به بیش از ۴۰ زبان ترجمه شده‌اند.

در سال ۲۰۲۲،‌ مجله «تایم»‌ از «رونی» به عنوان یکی از ۱۰۰ چهره تاثیرگذار نام برد.

«اینترمتزو» در بیست و چهارم سپتامبر منتشر خواهد شد.