فیلمبرداری «ساعت ۶ صبح»، تازه‌ترین فیلم مهران مدیری به پایان رسیده است. به گزارش ستاره هنر، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» به نویسندگی و کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی علی اوجی به پایان رسید. روابط عمومی این فیلم اعلام کرده که «ساعت ۶ صبح» در حال تدوین و صداگذاری است. سمیرا حسن‌پور، مهرداد صدیقیان، […]

فیلمبرداری «ساعت ۶ صبح»، تازه‌ترین فیلم مهران مدیری به پایان رسیده است.

به گزارش ستاره هنر، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» به نویسندگی و کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی علی اوجی به پایان رسید.

روابط عمومی این فیلم اعلام کرده که «ساعت ۶ صبح» در حال تدوین و صداگذاری است.

سمیرا حسن‌پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، تینو صالحی، سعید زارعی، مهران مدیری و جمعی از بازیگران تئاتر و سینما در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مدیر فیلمبرداری «ساعت ۶ صبح» مسعود سلامی است.

عباس رافعی -کارگردان فیلم‌هایی همچون «فصل فراموشی فریبا» و «غیبت موجه» – که نامش به عنوان یکی از فیلمنامه‌نویسان فیلم «ساعت ۶ صبح» مطرح شده بود در این زمینه به ایسنا توضیح داده است:‌ فیلمنامه‌ای را نوشته بودم به نام «بن‌بست» که قرار بود خودم آن را کارگردانی کنم ولی آن را به آقای مدیری واگذار کردم. این فیلمنامه پس از بازنویسی و اعمال تغییراتی توسط مهران مدیری برای گرفتن پروانه ساخت، به «ساعت ۶ صبح» تغییر نام پیدا کرد.

  • نویسنده : شیدامهدوی