تهیه کننده سریال کمدی «ماه عسل» از نگارش فیلمنامه این اثر تلویزیونی توسط محمد تنابنده، برادر محسن تنابنده خبر داد. به گزارش ستاره هنر؛ مرتضی رزاق کریمی، در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون ایرنا با اعلام این خبر که سریال «ماه عسل» در مرحله نگارش فیلمنامه است، اظهار داشت: داستان این سریال همان طور که از […]

تهیه کننده سریال کمدی «ماه عسل» از نگارش فیلمنامه این اثر تلویزیونی توسط محمد تنابنده، برادر محسن تنابنده خبر داد.

به گزارش ستاره هنر؛ مرتضی رزاق کریمی، در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون ایرنا با اعلام این خبر که سریال «ماه عسل» در مرحله نگارش فیلمنامه است، اظهار داشت: داستان این سریال همان طور که از اسمش پیداست در مورد یک زوج جوان است که در آستانه ازدواج هستند.

وی با اشاره به سوابق نویسنده سریال گفت: محمد تنابنده فصل دوم سریال «نون خ» را نوشته و در سریال دودکش هم جزو نویسندگان بوده است.

رزاق کریمی با یادآوری این که ماه عسل هنوز به مرحله تولید نرسیده است اظهار داشت: فعلا طرح سریال در اداره کل فیلمنامه رسانه ملی تصویب شده است. شاید تا دو ماه دیگر فیلمنامه نوشته شود. باید ببینیم چند قسمت می شود تا بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش ایرنا، مرتضی رزاق کریمی تاکنون تهیه کنندگی فیلم های بسیاری از جمله چه کسی امیر را کشت، آهسته در سکوت، مرگ در می زند، حس پنهان و این زن حرف نمی زند و سریال بی‌نشان را برعهده داشته است.