مروری بر آثار عباس کیارستمی از این هفته یکشنبه ۱۷ دی‌ ساعت ۱۵ با نمایش فیلم «مسافر» آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد. به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط‌عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، فیلم «مسافر» با همکاری بنیاد کیارستمی یکشنبه ۱۷ دی‌ ساعت ۱۵ در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران […]

مروری بر آثار عباس کیارستمی از این هفته یکشنبه ۱۷ دی‌ ساعت ۱۵ با نمایش فیلم «مسافر» آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط‌عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، فیلم «مسافر» با همکاری بنیاد کیارستمی یکشنبه ۱۷ دی‌ ساعت ۱۵ در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

«مسافر» محصول سال ۱۳۵۳ و مدت‌زمان فیلم ۸۳ دقیقه است. داستان فیلم و فیلمنامه آن بر اساس نوشته‌ای حسن رفیعی است و درباره قاسم جولایی (حسن دارابی)، دانش‌آموزی حدودا ۱۰ ساله، شیفته فوتبال و اهل ملایر است. او به‌رغم اعتراض‌های مادرش پیوسته به بازی فوتبال در کوچه می‌پردازد، دیر به کلاس درس می‌رسد، مدام درباره فوتبال صحبت می‌کند و به‌قدری شیفته این بازی است که تصمیم می‌گیرد به تهران رفته و بازی تیم محبوبش (پرسپولیس) را در ورزشگاه تماشا کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند روز یکشنبه ۱۷ دی‌ ساعت ۱۵ به خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله، موزه هنرهای معاصر تهران، سالن سینماتک مراجعه کنند.

مخاطبان جهت دریافت اطلاعات کامل می‌توانند به صفحه مجازی سینماتک مراجعه کنند. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

  • نویسنده : ساراکوشا