خانه کتاب و ادبیات ایران همزمان با آغاز سال تحصیلی، پویش شعر و متن ادبی «شمیم مهر» را در سه موضوع شعر و ادب پارسی، میلاد پیامبر(ص) و هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند. به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، پویش شعر و متن ادبی شمیم مهر در سه موضوع […]

خانه کتاب و ادبیات ایران همزمان با آغاز سال تحصیلی، پویش شعر و متن ادبی «شمیم مهر» را در سه موضوع شعر و ادب پارسی، میلاد پیامبر(ص) و هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند.

به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، پویش شعر و متن ادبی شمیم مهر در سه موضوع روز شعر و ادب پارسی، روز میلاد پیامبر (ص) و هفته دفاع مقدس از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

شمیم مهر به مناسبت روز شعر و ادب پارسی،؛ خواندن یک شعر درباره ایران، به مناسبت روز میلاد پیامبر (ص)؛ یک شعر درباره حضرت محمد(ص) و به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ یک متن ادبی با موضوع «نامه‌ای به خاک میهنم» از جمله موضوعات این پویش است.

در هر بخش به ۵ نفر از دانش‌آموزان و ۹ نفر از اعضای خانواده یا معلمان جایزه و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

برای شرکت در این پویش لازم است کلیپ‌های خواندن شعر و متن ادبی حداکثر در سه دقیقه و به صورت افقی گرفته شود. نمونه شعرهای پیشنهادی برای حفظ و خواندن در هر بخش نیز در «کانال پویش» نرم‌افزار شاد به نشانی havaadaar@ به اشتراک گذاشته شده است.

علاقه‌مندان به شعرخوانی و نگارش متن ادبی می‌توانند برای شرکت در این پویش ویدئوهای خود را تا ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۲ به نشانی @Adabiyat_ketab در نرم‌افزار شاد ارسال کنند.