انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» پس از گذشت سه روز از اکران حدود یک و نیم میلیارد در سینماهای سراسر کشور فروش کرد. به گزارش ستاره هنر، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیهکنندگی حامد جعفری از پنجم مهرماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفت و حدود ۳۰ هزار مخاطب داشته است. این انیمیشن سینمایی طبق […]
انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» پس از گذشت سه روز از اکران حدود یک و نیم میلیارد در سینماهای سراسر کشور فروش کرد.
به گزارش ستاره هنر، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیهکنندگی حامد جعفری از پنجم مهرماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفت و حدود ۳۰ هزار مخاطب داشته است.
این انیمیشن سینمایی طبق اعلام روابط عمومیاش، تاکنون پرفروشترین و پرمخاطب ترین افتتاحیه را در گیشه تاریخ سینمای ایران، نسبت به دیگر آثار پویانمایی در شروع اکران داشته است و طی سه روز توانست به رقمی حدود یک و نیم میلیارد فروش صعود کند.
با آغاز اکران این اثر از پوستر رسمی آن که توسط میکائیل براتی طراحی شده است، رونمایی شد.
«بچه زرنگ» ماجرای پسر بچهای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان میداند و راهی سفری پرماجرا برای نجات آخرین ببر ایرانی میشود.
این فیلم سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن جشنواره فیلم فجررا دریافت کرد و پخش آن را فیلمیران به عهده دارد.
این انیمیشن سینمایی محصول مشترک گروه هنرپویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و به همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است. همچنین بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی کارگردانان این اثر هستند.
«بچهزرنگ» سومین فیلم «گروه هنرپویا» بعد از «فیلشاه» و «شاهزادهروم» است که جزو پرمخاطبترین انیمیشنها هستند.
Thursday, 5 December , 2024