کنسرت «در هوای بی چگونگی» پس از ۲۲ سانس اجرا، امشب در کاخ سعدآباد، آخرین اجرایش را روی صحنه می‌برد. به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی کنسرت «در هوای بی چگونگی»، نخستین اجرای این کنسرت اثری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در مجموعه کاخ سعدآباد برگزار شد و تا […]

کنسرت «در هوای بی چگونگی» پس از ۲۲ سانس اجرا، امشب در کاخ سعدآباد، آخرین اجرایش را روی صحنه می‌برد.

به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی کنسرت «در هوای بی چگونگی»، نخستین اجرای این کنسرت اثری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در مجموعه کاخ سعدآباد برگزار شد و تا کنون طیِ ۱۳ شب، ۲۲ سانس اجرا داشته است. این کنسرت هر شب در دو سانس برگزار می‌شد و در برخی شب‌ها به صورت تک سانس روی صحنه می‌رفت.

امشب شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ آخرین اجرای کنسرت «در هوای بی چگونگی» برگزار خواهد شد.

کارگردان هنری کنسرت «در هوای بی چگونگی» رضا موسوی است. نازلی بخشایش نوازنده چنگ، کامران منتظری و حمیدرضا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای و علی قنبری نوازنده عود دیگر نوازندگان این اجرا هستند. همچنین کوارتت کانتات، هم‌آوایی در این کنسرت را برعهده دارند و گروهی از دف‌نوازان هم در بخش‌هایی از اجرا حضور دارند.

کنسرت «در هوای بی چگونگی» با حمایت «داریا همراه» و در فضای باز کاخ سعدآباد برگزار می‌شود. این اجرا که با استقبال ویژه مخاطبان همراه شده از ۳۰ خرداد به صحنه رفته و پس از تمدیدهای فراوان، امشب – شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ به کار خود پایان می‌دهد.

  • نویسنده : حسین شیردل