با نمایش «فسیل» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در شهر مسقط، اکران فیلم‌های ایرانی در عمان آغاز شد. ستاره هنر– شب ۲۴ آذرماه «فسیل» پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران، به عنوان اولین فیلم ایرانی در سینمای سینه‌پلیس شهر مسقط با حضور هم‌وطنان به نمایش درآمد. با استقبال مخاطبان تمامی بلیت‌ها ظرف مدت سه روز فروخته […]

با نمایش «فسیل» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در شهر مسقط، اکران فیلم‌های ایرانی در عمان آغاز شد.

ستاره هنر– شب ۲۴ آذرماه «فسیل» پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران، به عنوان اولین فیلم ایرانی در سینمای سینه‌پلیس شهر مسقط با حضور هم‌وطنان به نمایش درآمد. با استقبال مخاطبان تمامی بلیت‌ها ظرف مدت سه روز فروخته و مسئولان عمانی از اتمام ظرفیت سانس یک فیلم ایرانی شگفت‌زده شدند.

سینما سینه‌پلیس از سینماهای مطرح دنیاست که در بسیاری از کشورها از جمله عمان سالن‌های بسیاری دارد و فیلم‌های ایرانی در کنار فیلم‌های روز هالیوود و بالیوود در سالن‌های این سینما اکران می‌شوند.

این مراسم با حضور رییس انجمن سینمای عمان، رایزن فرهنگی سفارت ایران، مدیر سینمای سینه‌پلیس و دیگر مخاطبان برگزار و نوید اکران فیلم‌های دیگر به هم‌وطنان داده شد.

شرکت شمس‌المرجان به مدیریت مرجان کاظمی مجری طرح این برنامه بوده و هماهنگی نمایش فیلم‌های سینمای ایران در عمان به عهده مهدی سلیمانی برچلویی است.