مدیرکل دفتر توسعه فناوری سینمایی و سمعی بصری سازمان سینمایی از آغاز برخورد با مراکز زیرزمینی فنی – پشتیبانی سینمایی در کشور خبر داد. به گزارش ستاره هنر؛ محمدرضا فرجی اظهار داشت: آیین‌نامه‌های ما در مرحله بازنویسی نهایی است که با تایید مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخوردها با مراکز زیرزمینی شروع می‌شود. […]

مدیرکل دفتر توسعه فناوری سینمایی و سمعی بصری سازمان سینمایی از آغاز برخورد با مراکز زیرزمینی فنی – پشتیبانی سینمایی در کشور خبر داد.

به گزارش ستاره هنر؛ محمدرضا فرجی اظهار داشت: آیین‌نامه‌های ما در مرحله بازنویسی نهایی است که با تایید مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخوردها با مراکز زیرزمینی شروع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این گونه مراکز که به صورت غیرقانونی و زیرزمینی در کشور فعالیت دارند، توسط مراکز مجاز معرفی می‌شوند.

فرجی گفت: در زمان حاضر ۷۰ مرکز فنی – پشتیبانی سینمایی در حوزه لابراتوار، دوبله، استودیو صدا و پویانمایی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور وجود دارد که از سازمان سینمایی مجوز گرفته و به صورت قانونی فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: بنابراین انتظار می‌رود کسانی که علاقمند هستند و در این زمینه کار می‌کنند حتما به سازمان سینمایی مراجعه و تقاضای مجوز کنند.

فرجی خاطرنشان کرد: در صورتی که این مراکز به سازمان سینمایی برای دریافت مجوز مراجعه نکنند، با آنها به جد برخورد خواهد شد.

وی گفت: آماری در خصوص تعداد این مراکز به صورت دقیق وجود ندارد اما اطلاعات توسط دارندگان مراکز مجوزدار به دست ما خواهد رسید و بر اساس آن برخورد خواهد شد.

  • منبع خبر : ایرنا