فیلم سینمایی «آهو» به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان از چهارشنبه روی پرده می‌روند. به گزارش ستاره هنر، بیست و پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه ۳۰ مهر در سازمان سینمایی تشکیل شد. فیلمنامه «آهو» با نگاهی به داستان «پروانه‌ها در برف می‌رقصند» (نازنین جودت) توسط گلمکانی و […]

فیلم سینمایی «آهو» به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان از چهارشنبه روی پرده می‌روند.

به گزارش ستاره هنر، بیست و پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز یکشنبه ۳۰ مهر در سازمان سینمایی تشکیل شد.

فیلمنامه «آهو» با نگاهی به داستان «پروانه‌ها در برف می‌رقصند» (نازنین جودت) توسط گلمکانی و سپیده آرمان به نگارش در آمده و مدیر فیلمبرداری‌اش علیرضا زرین‌دست بوده است.

«آهو» حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بربادرفته می‌بیند اما هنوز امیدش را از دست نداده و بازیگرانش رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی، رضا یزدانی و سپیده آرمان هستند.

«آهو»
«جنگل پرتقال»

آرمان خوانساریان از فیلم اولی‌های جشنواره چهل و یکم فیلم فجر است که با فیلم جنگل پرتقال در این جشنواره حاضر شده است.

در خلاصه داستان آنده است: سهراب بهاریان نمایشنامه‌نویس ناموفقی است که به تازگی معلم دبیرستان شده است. دانش آموزان و مدیر مدرسه، رضایتی از شیوه برخورد او هنگام آموزش ندارند. او در سفری با تصویری از گذشته خود مواجه می‌شود…

بازیگران: میر سعید مولویان، سارا بهرامی و رضا بهبودی. میرسعید مولویان بعد از فیلم تحسین شده تومان با گریمی متفاوت تجربه جدیدی را پشت سر می‌گذارد. جنگل پرتقال یک فیلم کم بازیگر و کم پرسوناژ است. احتمالا با فیلمی خاص و حال و هوای متفاوت روبرو هستیم.

فهرست عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: آرمان خوانساریان، تهیه‌کننده: رسول صدرعاملی، جانشین تهیه‌کننده: ایمان موید طلوع، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی‌تیرانی، تدوین: محمد نجاریان، صداگذاری و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، موسیقی متن: علی صمدپور، طراحی چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیر تولید: عماد طاهری، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، صدابردار: سامان شهامت، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های بصری: کامیار شفیعی.

بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم به شرح ذیل ثبت شد:

فیلم سینمایی «آهو» به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با پخش «خانه فیلم» در گروه آزاد

فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی با پخش «شهر فرنگ» به سرگروهی پردیس سینمایی ایران‌مال.

  • نویسنده : ستاره کوشا