۶۰ نسخه کتاب روانشناسی با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراهم شدن تبادل دانایی به کتابخانه اخلاق اهدا شد. به گزارش ستاره هنر، ۶۰ نسخه کتاب روانشناسی «از خانواده تا بهشت» شامل مباحث روان شناختی همراه با آموزه‌های دینی و کاربردی با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراهم شدن تبادل دانایی […]

۶۰ نسخه کتاب روانشناسی با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراهم شدن تبادل دانایی به کتابخانه اخلاق اهدا شد.

به گزارش ستاره هنر، ۶۰ نسخه کتاب روانشناسی «از خانواده تا بهشت» شامل مباحث روان شناختی همراه با آموزه‌های دینی و کاربردی با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراهم شدن تبادل دانایی توسط نویسنده این‌کتاب به کتابخانه اخلاق اهدا شد.

حسین علیزاده کوزه کنان نویسنده کتاب «از خانواده تا بهشت» و کارشناس ارشد روان شناسی، روز یکشنبه ۲۲ مرداد با حضور در کتابخانه اخلاق، ۶۰ نسخه از کتاب خود را که شامل آموزه‌های دینی، روانشناسی خانواده، زناشویی و تربیتی است به این کتابخانه اهدا و هدف خود را از این‌کار ترویج فرهنگ کتابخوانی و احیای رفتار نیکو و پسندیده اهدای کتاب اعلام کرد.

علیزاده کوزه کنان، مؤلف ۹ جلد کتاب و ۲۰ سال مدرس مباحث روانشناسی و مهارت‌های زندگی و عضو انجمن روان شناسی ایران است که سال‌ها در مناطق چهارده، هجده و نوزده تهران مباحث روان شناسی مبتنی بر آموزه‌های دینی و کاربردی را به خانواده‌ها آموزش داده است.

کتاب از خانواده تا بهشت در قطع رقعی در ۳۰۶ صفحه توسط انتشارات شمیم کوثر در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه در پاییز ۱۳۹۰ وارد بازار نشر شده و موضوعاتی نظیر، روانشناسی خانواده، دیدگاه‌های اسلامی خانواده، ارتباط بین زن و شوهر، بهداشت روانی خانواده، آشنایی با ویژگی‌های روانی و نحوه انتقال آموزه‌های دینی به فرزندان، نحوه ارتباط سازنده با همسر و فرزندان، انواع ارتباط و شنونده خوب بودن از جمله مباحثی است که در این کتاب به آنها اشاره شده است.

سایر آثار نویسنده در مباحث روان شناسی شامل رفتارهای عزت آفرین در تربیت و تحصیل فرزندان، توشه‌های تربیتی (برای خوب زیستن و خوب تربیت کردن)، نگرانی‌های والدین و راه کارها، روان شناسی خانواده، توانایی نه گفتن به گناهان و بدی‌ها در تربیت فرزندان، عشق‌های خیابانی و اشک‌های پشیمانی، توانایی نه گفتن به بدی‌ها و گناهان بوده و آخرین اثر استاد علیزاده کوزه کنان، کتاب گنج پنهان شامل یک هزار سخن حکمت آمیز است که در زمستان ۱۳۹۸ توسط انتشارات نارون منتشر شده است.

کتابخانه اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره ۲۴ طبقه سوم فرهنگسرای اخلاق واقع است.