ساعت بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به روال عادی بازگشت. این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود. به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی و امور بین الملل موزه […]

ساعت بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به روال عادی بازگشت. این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ساعت بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی که به علت بهینه سازی مصرف برق از اول تیرماه تغییر پیدا کرده بود از روز شنبه چهارم شهریور ماه امسال، به روال گذشته برمی‌گردد.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی تا پایان مراسم اربعین فقط به صورت گروهی پذیرای مراجعه کنندگان می باشد و پس از آن امکان بازدید انفرادی نیز برای علاقمندان فراهم می باشد.

همچنین مراکزی که درخواست بازدید گروهی از مجموعه را دارند می بایست جهت رزو و ثبت درخواست خود به سایت موزه با نشانی www.iranrhdm.ir مراجعه نموده و یا با شماره تفلن ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۹۱۰ تماس بگیرند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که در کنار مجموعه‌هایی مانند باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلای تهران به عنوان قطب فرهنگی شهر تهران در اراضی عباس‌آباد (تهران) احداث شده‌است.

این موزه با زیربنای ۲۰۵ هزار متر مربع، یکی از بزرگترین باغ موزه‌های کشور است که از بخش‌های مختلفی مانند تالارهای هفتگانه، باغ راه، دریاچه مصنوعی، آبنمایش، سالنهای آمفی تئاتر و سراسرنما مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکیل شده و با استفاده از تکنولوژی های دیجیتال سعی در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.