وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور همزمان با روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی خبر خوشی برای اهالی رسانه و سینماگران داد. محمدمهدی اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره شورای سینما، اظهارداشت: تا به حال ۲ جلسه از شورای سینما برگزار شده است و سومین جلسه […]

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور همزمان با روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی خبر خوشی برای اهالی رسانه و سینماگران داد.

محمدمهدی اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره شورای سینما، اظهارداشت: تا به حال ۲ جلسه از شورای سینما برگزار شده است و سومین جلسه آن هم قرار بود برگزار شود که آقای دکتر مخبر هم آماده برگزاری نشست بود اما کسالت بنده باعث شد این جلسه به تاخیر بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه طی یکی دو هفته آینده سومین جلسه شورای سینما برگزار خواهد شد، افزود: بنای ما بر این است که تا مصوبات جلسات قبل به صورت کامل انجام نشود، جلسه جدید برگزار نکنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: جلسه اول ۶ مصوبه خوب داشت که دکتر مخبر به ما تاکید کردند تا مصوبات اجرا نشود، جلسه بعدی را برگزار نکنیم. بنابراین امروز که قصد داریم جلسه جدید برگزار کنیم باید این خبر خوش را بدهم که تمام مصوبات اجرا شده است.

اسماعیلی با اشاره به مهمترین بخش مصوبات جلسه اول که مسکن سینماگران و خبرنگاران بوده است، گفت: تمامی ثبت‌نام‌های مسکن سینماگران و اهالی رسانه انجام و با وزارت راه نیز هماهنگی‌ها و جانمایی‌های مسکن انجام شده است.

وی تاکید کرد: آقای دکتر مخبر در این حوزه واقعا پشتیبان جدی ما هستند و ما هم امیدواریم بتوانیم مصوبات را به خوبی اجرا کنیم تا کمک مناسبی برای اهالی سینما و رسانه باشد.