تهیه و تنظیم: شیدامهدوی/ بر اساس آخرین نتایج رتبه‌بندی سایت سیمیلار وب (SimilarWeb) آپارات در جایگاه پنجمین سرویس پرترافیک استریمینگ (جریان رسانه‌ای) و تلویزیون آنلاین جهان قرار گرفت و رتبه یک پرترافیک‌ترین سایت ایرانی را کسب کرد به گزارش ستاره هنر؛ در فضایی که این روزها همه‌ سایت‌ها و پلتفرم‌ها در رقابت برای کسب بالاترین […]

تهیه و تنظیم: شیدامهدوی/

بر اساس آخرین نتایج رتبه‌بندی سایت سیمیلار وب (SimilarWeb) آپارات در جایگاه پنجمین سرویس پرترافیک استریمینگ (جریان رسانه‌ای) و تلویزیون آنلاین جهان قرار گرفت و رتبه یک پرترافیک‌ترین سایت ایرانی را کسب کرد

به گزارش ستاره هنر؛ در فضایی که این روزها همه‌ سایت‌ها و پلتفرم‌ها در رقابت برای کسب بالاترین جایگاه‌ها هستند، تجزیه و تحلیل برترین سایت‌های جهان همواره خبرساز شده است.

بر اساس آخرین نتایج رتبه‌بندی سایت SimilarWeb که مدتی است جای خالی ابزار الکسا را پر کرده و بر پایه پارامترهای مختلفی از جمله داده‌هایی درباره تعداد بازدیدکنندگان یک سایت، نحوه ورود آن‌ها به سایت، پربازدیدترین کلمات کلیدی و معیارهای دیگر، آپارات پس از یوتیوب، نتفلیکس، IMDb و دیزینی‌پلاس در جایگاه پنجمین سرویس پرترافیک استریمینگ و تلویزیون آنلاین جهان و پرترافیک‌ترین سایت ایرانی قرار گرفت.

مجموع بازدید از ویدئوهای آپارات در یک‌ماه به بیش از ۲.۸ میلیارد بار می‌رسد. همچنین در حال حاضر بیش از ۳۶۷۰ کاربر به عنوان تولیدکننده محتوای ویدئویی عضو بخش درآمدزایی آپارات هستند و از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

هدف از برپایی این سایت پاسخگویی به نیاز اشتراک گذاری ویدیو برای کاربران ایرانی است. در آپارات هر فردی می‌تواند ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و با وجود آوردن یک کانال ویدیو، دیگر کاربران را به صورت اختصاصی از ویدیوهای خود مطلع کند.