سریال کوتاهی درباره یک جرم واقعی با بازی ساموئل ال جکسون ساخته می‌شود. به گزارش ستاره هنر به نقل از ورایتی، ساموئل ال جکسون قرار است در سریال کوتاه جنایی با عنوان «شب مبارزه: دزدی میلیون دلاری» بازی کند. ماه پیش اعلام شد این سریال در «پیکاک» با حضور کوین هارت به عنوان بازیگر و […]

سریال کوتاهی درباره یک جرم واقعی با بازی ساموئل ال جکسون ساخته می‌شود.

به گزارش ستاره هنر به نقل از ورایتی، ساموئل ال جکسون قرار است در سریال کوتاه جنایی با عنوان «شب مبارزه: دزدی میلیون دلاری» بازی کند.

ماه پیش اعلام شد این سریال در «پیکاک» با حضور کوین هارت به عنوان بازیگر و تهیه کننده اجرایی ساخته می‌شود.

داستان این سریال در سال ۱۹۷۰ در آتلانتا می‌گذرد و درباره این است که چگونه یک سرقت مسلحانه در شب مبارزه تاریخی محمد علی در سال ۱۹۷۰، نه تنها زندگی یک مرد، بلکه سرنوشت کل شهر را تغییر داد.

ال جکسون در نقش گانگستر بدنام فرانک موتن ایفای نقش خواهد کرد که روزنامه‌های نیویورکی لقب «پدرخوانده سیاه» را به او داده بودند.

سازنده این سریال شای اوگبونا و کریگ بروئر نیز تهیه کننده اجرایی است و در عین حال ۲ قسمت اول را کارگردانی خواهد کرد.

با ایفای این نقش جکسون بار دیگر با بروئر همکاری می‌کند. این ۲ پیش از این در فیلم «ناله مار سیاه» در سال ۲۰۰۶ همراه بودند.

این جدیدترین نقش تلویزیونی جکسون در سال‌های اخیر است. این بازیگر که بیشتر برای نقش‌های سینمایی‌اش شناخته می‌شود، در سریال «آخرین روزهای بطلمیوس خاکستری» برای اپل تی‌وی و سریال «تهاجم مخفی» برای مارول-دیزنی در سال ۲۰۲۳ بازی کرد.

جکسون یکی از مشهورترین بازیگران سینمایی است و نامزدی اسکار را برای «داستان عامه پسند» کوئنتین تارانتینو دریافت کرد. از آن زمان، این ۲ با هم در فیلم‌هایی مانند «جکی براون»، «جانگوی رها شده» و «هشت نفرت انگیز» همکاری کردند. جکسون همچنین به خاطر بازی در دنیای سینمایی مارول در نقش نیک فیوری شهرت دارد. از دیگر نقش‌های برجسته او می‌توان به «آسیب‌ناپذیر» شیامالان و دنباله آن «شیشه»، چندین فیلم از «جنگ ستارگان»، «شفت» و «مارها در هواپیما» اشاره کرد.