صدف اسپهبدی بازیگر جوانی که در سال ۱۴۰۰ برای فیلم «علفزار» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد، در نمایش «فریز مکبث فریز» نقش «لیدی مکبث» را ایفا خواهد کرد. به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «فریز مکبث فریز» تازه‌ترین اثر نمایشی در حال تمرین آرش دادگر در […]

صدف اسپهبدی بازیگر جوانی که در سال ۱۴۰۰ برای فیلم «علفزار» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد، در نمایش «فریز مکبث فریز» نقش «لیدی مکبث» را ایفا خواهد کرد.

به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «فریز مکبث فریز» تازه‌ترین اثر نمایشی در حال تمرین آرش دادگر در مقام کارگردان است و این کارگردان صدف اسپهبدی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال هزار و چهارصد را برای ایفای نقش «لیدی مکبث» برگزیده است.

نمایش «فریز مکبث فریز» با اقتباسی از شهرام احمدزاده از متن کلاسیک این اثر، تازه‌ترین اثر نمایشی گروه تئاتر «کوانتوم» است. آرش دادگر و گروه تئاتر کوانتوم در سال‌های گذشته با تمرکز بر خوانش‌های مدرن از آثار کلاسیک و به ویژه آثار شکسپیر، اجراهای را روی صحنه برده است.

پس از حضور حسام منظور برای ایفای نقش «فریز مکبث فریز»، صدف اسپهبدی که پیش از این در نمایش‌های «چیزی شبیه زندگی» به کارگردانی علیرضا مهران و «جنون محض» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی به روی صحنه رفته بود، به گروه بازیگران این نمایش پیوست.

نمایش «فریز مکبث فریز» اثر جدید گروه تئاتر کوانتوم مرداد ماه ۱۴۰۲ بعد از اخذ مجوزهای لازم در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.