جمال شورجه کارگردان و نویسنده پیشکسوت سینمای ایران با حکم مجید زین‌العابدین به عنوان مشاور عالی در بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد. به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی همزمان با فرارسیدن روز ملی سینما، مجید زین‌العابدین با حضور در منزل جمال شورجه سینماگر متعهد و پیشکسوت عرصه هنر انقلاب اسلامی در […]

جمال شورجه کارگردان و نویسنده پیشکسوت سینمای ایران با حکم مجید زین‌العابدین به عنوان مشاور عالی در بنیاد سینمایی فارابی منصوب شد.

به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی همزمان با فرارسیدن روز ملی سینما، مجید زین‌العابدین با حضور در منزل جمال شورجه سینماگر متعهد و پیشکسوت عرصه هنر انقلاب اسلامی در جریان آخرین وضعیت سلامتی این هنرمند پیشکسوت قرار گرفت.

وی در این دیدار با اشاره به دستور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهره از دانش حرفه‌ای هنرمندان متعهد و پیشکسوت، شورجه را به عنوان مشاور عالی این بنیاد دعوت به همکاری دعوت کرد.

شورجه سالیان متمادی علاوه بر عضویت در شوراهای پروانه نمایش، پروانه ساخت سینما و همچنین شوراهای تخصصی فارابی، تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی بیش از ۱۰ فیلم سینمایی از جمله روزنه، عملیات کرکوک، حماسه مجنون، نفوذی، باشگاه سری، خلبان و سی و سه روز را در کارنامه خود دارد.