دومین جشنواره بین المللی پانتومیم با حضور ۱۸ گروه داخلی و پنج گروه خارجی از امروز /دوشنبه/ در زنجان آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت. به گزارش ستاره هنر؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رییس دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان در آیین گشایش این رویداد هنری، گفت: امیدواریم […]

دومین جشنواره بین المللی پانتومیم با حضور ۱۸ گروه داخلی و پنج گروه خارجی از امروز /دوشنبه/ در زنجان آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

به گزارش ستاره هنر؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رییس دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان در آیین گشایش این رویداد هنری، گفت: امیدواریم در این دوره از جشنواره، میزبان خوبی برای شرکت کنندگان باشیم.

امرالله حسنی افزود: برنامه ها و کارگاه های مفید و خوبی با جنبه آموزشی برای این رویداد هنری تدارک دیده شده است.

دبیر دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم نیز در آیین افتتاح این جشنواره، گفت: بنای این جشنواره بر آموزش و ارتقای کیفیت آثار تولیدی است که امیدواریم نتایج مثبت آن را در تولیدات هنری آینده مشاهده کنیم.

ساسان قجر افزود: در این دوره از جشنواره، آثار هنرمندانی از کشورهای تونس، ایتالیا، ژاپن، پاکستان و ترکیه و همچنین استان های آذربایجان غربی و شرقی، خراسان رضوی، اردبیل، کردستان، زنجان، اراک، تهران، البرز و یزد به اجرا در می آید.

دومین جشنواره پانتومیم زنجان با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل هنرهای نمایشی کشور، خانه پانتومیم، انجمن هنرهای نمایشی ایران و همراهی نهادهای استان از ۱۷ تا ۲۰ مهر امسال در زنجان برگزار می‌شود.