فیلم «برای آوا» به کارگردانی محسن سراجی و تهیه کنندگی فرانک فروتن به چهارمین دوره جشنواره فیلم مستقل مادرید راه یافت. به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل مادرید که بر سینمای مستقل تمرکز دارد، سالانه در مادرید اسپانیا به صورت رقابتی برگزار می‌شود و فیلم‌های مستقل را […]

فیلم «برای آوا» به کارگردانی محسن سراجی و تهیه کنندگی فرانک فروتن به چهارمین دوره جشنواره فیلم مستقل مادرید راه یافت.

به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل مادرید که بر سینمای مستقل تمرکز دارد، سالانه در مادرید اسپانیا به صورت رقابتی برگزار می‌شود و فیلم‌های مستقل را از سراسر جهان می‌پذیرد.

«برای آوا» به نویسندگی و کارگردانی محسن سراجی که در فضای نوجوان محور تولید شده است، داستان رفاقت و تلاش یک گروه تئاتر متشکل از دختران نوجوان برای شناسنامه دار شدن دوست افغان شان را به تصویر می‌کشد.‌

مهدی زمین پرداز، نگار عابدی، رضا جهانی، فرانک فروتن، محمدهادی عطایی و ریحانه یزدانیار در کنار بازیگران نوجوان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

عبدالقادر طاهازاده مدیر فیلمبرداری، شروین منیعی تدوینگر، آرش قاسمی صداگذار و سپهر سراجی آهنگساز پروژه هستند.

هدیه زمان، آیدا مرادی، صبا احمدی، رژینا علیپور، پرستو زکی زاده، پرنیان عابدی، ندا محجوب و مرتیا گلیج بازیگران نوجوان «برای آوا» هستند که همگی برای نخستین بار جلوی دوربین قرار گرفته اند.

مجری طرح پروژه خانه تئاتر البرز است که پخش بین المللی آن را نیز خود به عهده گرفته است. «برای آوا» تاکنون بیش از پانزده حضور بین المللی داشته است و جوایزی را در هندوستان و آمریکا کسب کرده است‌.

جشنواره فیلم مستقل مادرید از پانزدهم مارس برابر با ۲۵ اسفند به مدت ۴ روز در مادرید اسپانیا به صورت رقابتی و در بخش‌های فیلم بلند، مستند و کوتاه برگزار می‌شود.