داوران بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی و اقتباسی دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران معرفی شدند. به گزارش ستاره هنربه نقل از ستاد خبری دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، در احکام جداگانه‌ی توسط محمد رحمانیان، دبیر دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، هیئت داوران بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی و اقتباسی این […]

داوران بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی و اقتباسی دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران معرفی شدند.

به گزارش ستاره هنربه نقل از ستاد خبری دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، در احکام جداگانه‌ی توسط محمد رحمانیان، دبیر دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، هیئت داوران بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی و اقتباسی این رویداد ملی فرهنگی، انتخاب و معرفی شدند.

طی برگزاری جلسه‌ای در سالن استاد شاهین سرکیسیان خانه‌ی تئاتر، نادر برهانی مرند، حسین کیانی و افشین هاشمی به عنوان داوران بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی و اقتباسی دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران، انتخاب و معرفی شدند.
بر اساس این گزارش، محمد رحمانیان در احکام داوران بخش تألیفی و اقتباسی دهمین دوره نوشته ‌است:
«تجربیات ارزش‌مند جناب‌عالی در حوزه‌ی نمایش‌نامه‌نویسی و توجه و خدمات بی‌دریغ‌تان به تئاتر و ادبیات نمایشی ایران، همواره اعتبارآفرین بوده است و موجب افتخار شورای سیاست‌گذاری دهمین دوره‌ی انتخابِ آثارِ برترِ ادبیاتِ نمایشیِ ایران است تا از این تجربیات بهره‌مند شود. بر اساس این حکم، جناب‌عالی به عنوان داور بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی و اقتباسی دهمین دوره‌ی انتخابِ آثارِ برترِ ادبیاتِ نمایشیِ ایران منصوب می‌شوید. بی‌شک حضور ارزنده و فعالانه‌ی جناب‌عالی در پیش‌برد اهداف این ارزیابی فرهنگی،هنری، ارزش‌مند و مؤثر خواهد بود. قدردان پذیرش مسئولیت‌تان در این روی‌داد ملی و فرهنگی خواهم بود. همواره پیروز و سرافراز باشید.»

لازم به یادآوری است نادر برهانی مرند نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر، حسین کیانی، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر و افشین هاشمی، نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان و بازی‌گر تئاتر و سینما تا کنون نمایش‌نامه‌های ارزنده‌ی بسیاری را نوشته و منتشر کرده و به روی صحنه برده‌اند.
دهمین دوره‌ی انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران به دبیری محمد رحمانیان در سه بخش نمایش‌نامه‌های تألیفی، اقتباسی و ترجمه، توسط کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان تئاتر ایران در دی ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.