فیلم کوتاه «رستگاری در قرنطینه» به کارگردانی «بهار درآبادی» در دومین نمایش جهانی خود در چهل و دومین جشنواره فیلم برکنریج آمریکا (Breckenridge Film Festival) به نمایش درخواهد آمد. به گزارش ستاره هنر– ایرنا، این جشنواره از سی ام شهریور تا دوم مهرماه در برکنریج کلرادو آمریکا در بخش های بلند و کوتاه داستانی، مستند […]

فیلم کوتاه «رستگاری در قرنطینه» به کارگردانی «بهار درآبادی» در دومین نمایش جهانی خود در چهل و دومین جشنواره فیلم برکنریج آمریکا (Breckenridge Film Festival) به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش ستاره هنر– ایرنا، این جشنواره از سی ام شهریور تا دوم مهرماه در برکنریج کلرادو آمریکا در بخش های بلند و کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن برگزار می‌شود. این فیلم، پیش از این در جشنواره وودزهول ماساچوست نمایش داده شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در روزهای قرنطینه کرونا، مردی تلاش می‌کند سلامت روانی خود را در کنار همسری پرسروصدا، در آپارتمان کوچکشان حفظ کند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان و تهیه کننده: بهار درآبادی، بازیگران: فرید یوسفی و مینا عبدی مدیرفیلمبرداری: امیرحسین صمیمی، تدوینگر: سینا قمصریان، صدابردار: هادی معنوی پور، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سامان صدیق زاده، طراح صحنه و لباس: بهار درآبادی، جلوه های ویژه: عباس بستام، طراح چهره پردازی: مژگان بیگدل لو، عکاس: سمیه جعفری، اصلاح رنگ و نور: پگاه حامد.