در میان تصرف گیشه با فیلم‌های کمدی و انیمیشن از چهارشنبه این هفته ۲ فیلم اجتماعی به فیلم‌های در حال اکران اضافه می‌شوند. به گزارش ستاره هنر، با ثبت قرارداد سرگروهی فیلم عامه‌پسند، نمایش این فیلم به همراه فیلم حدود ۸ صبح از چهارشنبه ۱۷ آبان ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود. عامه پسند، […]

در میان تصرف گیشه با فیلم‌های کمدی و انیمیشن از چهارشنبه این هفته ۲ فیلم اجتماعی به فیلم‌های در حال اکران اضافه می‌شوند.

به گزارش ستاره هنر، با ثبت قرارداد سرگروهی فیلم عامه‌پسند، نمایش این فیلم به همراه فیلم حدود ۸ صبح از چهارشنبه ۱۷ آبان ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود.

عامه پسند، سومین ساخته سهیل بیرقی، در سال ۹۸ جلوی دوربین رفت و در همان سال نیز در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. این فیلم درباره زنی است که قصد دارد کافه‌ای را در شهررضا راه اندازی کند و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. زنی که نقش آن را فاطمه معتمد آریا ایفا می‌کند.

عرق سرد دیگر فیلم بیرقی است که در سال ۹۶ در جشنواره فیلم فجر اکران شد و حاشیه‌های فراوانی به همراه داشت. فیلمی با بازی باران کوثری که مشکلات زنان ورزشکار در خروج از کشور را پیش می‌کشد و با استقبال مخاطبان در جشنواره فیلم فجر نیز همراه بود.

عامه‌پسند دومین همکاری بیرقی با باران کوثری است که نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای او به ارمغان آورد.

عامه پسند

در این فیلم هوتن شکیبا نیز نقش آفرینی می کند. «خانه فیلم» به سرگروهی هنرشهر آفتاب شیراز پخش این فیلم را به عهده خواهد داشت.

دیگر فیلمی که نمایش آن از چهارشنبه آغاز می‌شود، حدود ۸ صبح است. فیلمی که خود منوچهر هادی نیز یکی از نقش‌های اصلی آن را به عهده دارد و بازگشت سینمایی او، به ژانر اجتماعی پس از ۶ سال کمدی‌سازی است.

هادی پیش از این فیلم‌های «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری است» و «کارگر ساده نیازمندیم» را نیز در همین ژانر کارگردانی کرده است.

منوچهر هادی در فیلم حدود ۸ صبح

این فیلم نخستین همکاری هادی با کامبیز دیرباز است. یکتا ناصر، سارا رسول‌زاده، حسن پورشیرازی و منوچهر هادی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اکران این ۲ فیلم در ژانر اجتماعی اهمیت زیادی دارد چراکه در حال حاضر، سینماها، میزبان فیلم‌های کمدی و کودک هستند و به نظر می‌رسد خلا آثار اجتماعی مخاطب‌پسند با این ۲ فیلم جبران خواهد شد. ۲ فیلمی که قرار است تعادل و تنوع ژانر را به سالن‌های سینما برگردانند و باید دید اقبال مخاطب در میان فیلم‌های کمدی و انیمیشن به این دو فیلم چگونه خواهد بود.