سریال «رهایی» با مضمون پلیسی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از امروز از شبکه دو سیما پخش می‌شود. به گزارش ستاره هنر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «رهایی» که روایت‌گر داستانِ کشف یک سرقت و آدم ربایی رازآلود است به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار گرفت. […]

سریال «رهایی» با مضمون پلیسی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از امروز از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش ستاره هنر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «رهایی» که روایت‌گر داستانِ کشف یک سرقت و آدم ربایی رازآلود است به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار گرفت.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «یک باند خلافکار بعد از یک سرقت بزرگ تعدادی از شهروندان را گروگان می‌گیرد و همین باعث می‌شود پلیس نوپو که پلیس عملیات‌ ویژه رهایی گروگان‌هاست، وارد عمل شود و…»

دانیال حکیمی (در نقش جلال)، میترا حجار (در نقش هما)، سام قریبیان، شاهد احمدلو، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی، رضا توکلی، نازنین پیرکاری، افشین سنگ چاپ، الهام جعفرنژاد، سوگل طهماسبی، امیرحسین مدرس، حمیدرضا هدایتی، سیدمصطفی قدیری و مهدی کریمیان در «رهایی» بازی کرده اند.

سریال «رهایی» کاری از مؤسسه ناجی هنر به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مسعود تکاور است که در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از امروز یکشنبه، نهم مهر ماه شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد.

  • نویسنده : شیدامهدوی