نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره چهارم در حالی درباره «مسائل سیاسی و سیاست خارجی» گفتگو می‌کنند که با تغییراتی در زمان و نحوه پخش روبه‌رو خواهند شد. به گزارش ستاره هنر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، با اعلام دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما، مناظره چهارم سه ساعته از ساعت ۲۰ تا ۲۳ خواهد […]

نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره چهارم در حالی درباره «مسائل سیاسی و سیاست خارجی» گفتگو می‌کنند که با تغییراتی در زمان و نحوه پخش روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش ستاره هنر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، با اعلام دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما، مناظره چهارم سه ساعته از ساعت ۲۰ تا ۲۳ خواهد بود و بر این اساس، مناظره امشب شامل دو بخش پرسش کارشناسان است و هر نامزد به جای ۴ دقیقه، ۵ دقیقه فرصت پاسخگویی خواهد داشت.

همچنین فرصت کوتاه استراحت میان برنامه حذف شده است.

چهارمین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری با موضوع «سیاست خارجی» امشب ساعت ۲۰ برگزار می‌شود و طبق قرعه‌کشی صورت گرفته صندلی شماره یک به محمدباقر قالیباف، صندلی شماره دو به مسعود پزشکیان، صندلی شماره سه به امیرحسین قاضی زاده هاشمی، صندلی شماره چهار به مصطفی پورمحمدی، صندلی شماره پنج به سعید جلیلی و صندلی شماره شش به علیرضا زاکانی تعلق دارد.

اولین، دومین و سومین دور از مناظره‌های انتخاباتی روزهای دوشنبه ۲۸ و پنجشنبه ۳۱ خرداد و جمعه اول تیر برگزار شد.

این مناظره از شبکه‌های یک، سلامت و جام جم به صورت زنده پخش می شود.
مهدی خسروی، اجرای این مناظره‌ را بر عهده دارد.