پوستر نمایش «شام خداحافظی» به کارگردانی شیماه خاسب، همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت‌ اجراهای جدید نمایش، منتشر شد. به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی نمایش، هم‌زمان با آغاز پیش‌فروش بلیت‌ اجراهای جدید نمایش «شام خداحافظی»، اپوستر این نمایش با طراحی جدید محمدصادق زرجویان منتشر شد. «شام خداحافظی» نوشته مشترک ماتیو دلاپورت و […]

پوستر نمایش «شام خداحافظی» به کارگردانی شیماه خاسب، همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت‌ اجراهای جدید نمایش، منتشر شد.

به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی نمایش، هم‌زمان با آغاز پیش‌فروش بلیت‌ اجراهای جدید نمایش «شام خداحافظی»، اپوستر این نمایش با طراحی جدید محمدصادق زرجویان منتشر شد.

«شام خداحافظی» نوشته مشترک ماتیو دلاپورت و الکساندر دولاپتولیر، با ترجمه شهلا حائری و کارگردانی شیماه خاسب است که از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه دهم آبان در تماشاخانه ملک روی صحنه می‌رود.

این نمایش نخستین تجربه کارگردانی شیماه خاسب بوده و پس از اولین دوره موفق اجرا در سال ۱۴۰۱، در این دوره با طراحی جدید روی صحنه خواهد رفت. در دوره تازه و دوم اجراهای «شام خداحافظی» هم امیر غفارمنش، جوانه دلشاد و امیر کربلایی‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

از عوامل این نمایش می‌توان به تهیه‌کنندگان: امیرسپهر تقی‌لو و زهرا بحیرایی، طراح صحنه: سعید یزدانی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح گرافیک: محمدصادق زرجویان، طراح گریم: نسرین آجرلو، طراح لباس: شیدا زواری، طراح صدا و آهنگساز: امیر صدیقیان، دستیار کارگردان: محمدامین ساکی، منشی صحنه: شهلا نسیمی، دستیار صحنه و تولید: علی کرمی، عکس: محمدصادق زرجویان، ساخت تیزر و موشن: محمدصادق زرجویان، علی غیاثوند، cat studio، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، تئاتربازها، تبلیغات: ماه استودیو، کت استودیو اشاره کرد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «کلوتید و پی‌یر تصمیم می‌گیرند بهترین دوستان‌شان را به صرف شام دعوت کنند و برای آن‌ها شام خداحافظی تدارک ببینند و از شرشان خلاص شوند ‌تا بتوانند با دوستان جدید آشنا شوند، با ورود آنتوان به این مهمانی اتفاقاتی رخ می‌دهد که این مهمانی کاملاً تحت تأثیر آن قرار می‌گیرد.