گروه طراحان نمایش «فردریک» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی معرفی شدند. به گزارش ستاره هنر، نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی قرار است از آذر سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود. در اجرای این اثر نمایشی سعید معروف‌پور به عنوان طراح صحنه، مژگان عیوضی به عنوان طراح […]

گروه طراحان نمایش «فردریک» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی معرفی شدند.

به گزارش ستاره هنر، نمایش «فردریک» نوشته اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی قرار است از آذر سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برود.

در اجرای این اثر نمایشی سعید معروف‌پور به عنوان طراح صحنه، مژگان عیوضی به عنوان طراح لباس، محسن گودرزی به عنوان طراح حرکت، بهاره اسدی به عنوان طراح گریم، رضا حیدری به عنوان طراح نور حضور دارند.

آهنگسازی «فردریک» نیز بر عهده بهزاد عبدی است.

«فردریک» سرگذشت ستاره‌ بازیگری تئاتر بولوار در پاریس و فرانسه‌ قرن نوزدهم است. فردریک لومتر، بازیگری افسانه‌ای است که تمام نقش‌ها و ژانرها را آزموده است. او میلی سیری‌ناپذیر برای بازیگری دارد. از لذاتِ زندگی چیزی نیست که تجربه نکرده باشد اما چند ماهی است که در میان تماشاگران متوجه دو چشمِ میشی‌رنگ می‌شود که در تاریکی فضای سالنِ نمایش هم‌چون چشمانِ گربه می‌درخشند و این سرآغازِ نمایشنامه‌ شورانگیزِ اریک امانوئل اشمیت است.

به زودی اخبار و اطلاعات مربوط به بازیگران و تاریخ اجرای «فردریک» منتشر می‌شود.