ثبت‌نام از ناشران خارجی برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز (شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲) آغاز شد. به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ثبت‌نام از ناشران خارجی برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز (شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲) آغاز شد و […]

ثبت‌نام از ناشران خارجی برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز (شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲) آغاز شد.

به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ثبت‌نام از ناشران خارجی برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز (شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲) آغاز شد و تا ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

ناشران خارجی متقاضی و نمایندگان آن‌ها برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir یا register-int.tibf.ir آیین‌نامه مربوطه را که در این دوره با توجه به اقتضائات موجود از نظر کیفی به‌روزرسانی شده است مشاهده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در این دوره فرایند انجام کار از زمان ثبت‌نام ناشران و معرفی و ارائه کتاب در غرفه‌ها برای عوامل اجرایی و ناشران تسهیل شده است. آیین‌نامه حضور ناشران خارجی در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چند زیربخش دارد و شامل ارزیابی کتاب‌ها، آیین‌نامه گمرک، ویزا و گذرنامه‌ها و قوانین سالن‌هاست.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.