کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با انتشار فراخوانی از فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری کشور برای حضور با شکوه و قدرتمند ایران در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه فیتور (FITUR) دعوت کرد. به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، چهل و چهارمین دوره از نمایشگاه فیتور از ۴ تا ۸ […]

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با انتشار فراخوانی از فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری کشور برای حضور با شکوه و قدرتمند ایران در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه فیتور (FITUR) دعوت کرد.

به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، چهل و چهارمین دوره از نمایشگاه فیتور از ۴ تا ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همزمان با روزهای آغازین سال نو میلادی در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار می شود.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، امسال نیز مأموریت دارد تا برای پانزدهمین سال، به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان صنعت گردشگری ایران در این رویداد بین‌المللی را فراهم کند.

بر این اساس دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، شرکت های هواپیمایی و سایر صنوف مرتبط با صنعت گردشگری که متقاضی حضور در نمایشگاه FITUR ۲۰۲۳ هستند، می توانند تا ۱۵ آذرماه به وب سایت نمایشگاه های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی www.persiavisit.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۵۱۰۱۶۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و ملاقات های متعدد و مفید در اختیار آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصین این حوزه جهانی قرار می‌دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا به‌شمار می‌آید.