نمایش «در انتظار گودو» اثری از ساموئل بکت به کارگردانی مازیار لرستانی در خانه‌ نمایش دا اجرا می‌شود. به گزارش ایرنا، مازیار لرستانی بازیگر و کارگردان، نمایش «در انتظار گودو» اثری از ساموئل بکت را از سوم تا ۱۴ مهرماه در مجموعه تئاترشهر به روی صحنه برد، دور جدید اجرای این نمایش، از ۲۳ مهرماه […]

نمایش «در انتظار گودو» اثری از ساموئل بکت به کارگردانی مازیار لرستانی در خانه‌ نمایش دا اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، مازیار لرستانی بازیگر و کارگردان، نمایش «در انتظار گودو» اثری از ساموئل بکت را از سوم تا ۱۴ مهرماه در مجموعه تئاترشهر به روی صحنه برد، دور جدید اجرای این نمایش، از ۲۳ مهرماه ساعت ۲۰ در سالن شماره یک خانه نمایش دا پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

در نمایش «در انتظار گودو» که با خوانش، برداشت و کارگردانی لرستانی به روی صحنه می‌رود، افسر اسدی، امیرعباس توفیقی، رضا بهرامی، محمد آقامحمدی، مصطفی فرهادمهر و مهرزاد عسکری ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش ۹۰دقیقه‌ای آمده است: «استراگون و ولادیمیر زیر درختی در انتظار گودو هستند و… .»

مازیار لرستان دست در دست ساموئل بکت در خانه نمایش دا

دیگر عوامل در دور جدید این اجرا عبارتند از: تهیه‌کننده: دنا ضیایی، مجریان طرح: بهزاد جاودان‌فرد و هاتف کلاته، دستیار کارگردان و مدیر اجرایی: سیاوش سجادی مقدم، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: ریحانه فلاح.

لرستانی کارگردانی نمایش را در دانشکده هنرهای زیبا آموخته و سپس در کارشناسی ارشد در رشته فیلمنامه‌نویسی فارغ‌التحصیل شده است. او که سابقه کارگردانی تئاتر دارد، نمایش‌هایی همانند «پرده برداری»، «آنتیگون»، «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «بنگاه تئاترال»، «سلطان مار»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه»، «پیک نیک در میدان جنگ» را به روی صحنه برده است و اکنون پس از ۱۷ سال برای اجرای «در انتظار گودو» به صحنه تئاتر بازگشته است.