فیلم کوتاه «لیدی» به کارگردانی فردین انصاری به ۲ جشنواره بین‌المللی راه پیدا کرد. ‌به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «لیدی» ساخته فردین انصاری، در بخش رقابتی بیستمین‌ دوره جشنواره بین‌المللی «لاگو» در ایتالیا و به‌عنوان تنها نماینده سینمای ایران در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی Olhar De Cinema در […]

فیلم کوتاه «لیدی» به کارگردانی فردین انصاری به ۲ جشنواره بین‌المللی راه پیدا کرد.

‌به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «لیدی» ساخته فردین انصاری، در بخش رقابتی بیستمین‌ دوره جشنواره بین‌المللی «لاگو» در ایتالیا و به‌عنوان تنها نماینده سینمای ایران در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی Olhar De Cinema در برزیل به نمایش درمی‌آید.

فیلم کوتاه «لیدی» که پیش از این در فرانسه و کانادا اکران شده بود حالا در تاریخ ۱۴ تا ۲۲ ژوئن در برزیل و ۲۱ تا ۲۹ جولای در ایتالیا اکران و به رقابت با سایر فیلم‌های بخش‌مسابقه می‌پردازد.

ترویج نگاهی جدید به سینما (برزیل) و بازاندیشی در سینما (ایتالیا) از اهداف این ۲ جشنواره بین‌المللی است.

پخش بین‌المللی فیلم «لیدی» بر عهده وال‌فیلم به مدیریت کیوان احمدی است و در خلاصه داستان آن آمده است: لیدی مکبث پس از سال‌ها دوری به ملاقات مکبث می‌رود تا او را ارشاد کند.

عوامل فیلم کوتاه لیدی عبارتند ازٰ؛ طراح‌صحنه‌ولباس، تدوین، نویسنده و کارگردان: فردین انصاری، تهیه کننده: نیلوفر صادقی، فردین انصاری و انجمن سینمای جوانان ایران، بازیگران: معصومه قاسمی‌پور، مهسا غفارزاده، عسل عبیری، عرفان خالقی، مدیر فیلمبرداری: سیاوش مزروعی، اصلاح رنگ‌ونور: ایمان صالحی، صدابردار: مرجان معصومی، صداگذار: بهنام راد، موسیقی: ماجد جبل عاملی، گریم: نیلوفر صادقی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیرمهدی خادم، منشی صحنه: هستی صادقی، عکاس: مهران شریفی، مدیرتولید: سامان بغلانیان، طراح پوستر: علی صفاریان.

  • نویسنده : شیدامهدوی