کارگردان «اتاق آرزو» از راه‌یابی این اثر به بخش مسابقه پنجاه و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد خبر داد. به گزارش ستاره هنر؛ محمد رشیدی‌فر در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: اتاق آرزو که پیشتر برای جشنواره فیلم کوتاه تهران ارسال شد اما به بخش رقابتی این جشنواره نرسید، در پنجاه و […]

کارگردان «اتاق آرزو» از راه‌یابی این اثر به بخش مسابقه پنجاه و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد خبر داد.

به گزارش ستاره هنر؛ محمد رشیدی‌فر در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: اتاق آرزو که پیشتر برای جشنواره فیلم کوتاه تهران ارسال شد اما به بخش رقابتی این جشنواره نرسید، در پنجاه و سومین دوره از برگزاری جشنواره فیلم رشد از میان ۲۱۰۰ اثر ارسالی به جشنواره در بین دیگر آثار منتخب به رقابت خواهد پرداخت.

فیلم کوتاه اتاق آرزو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد رشیدی‌فر فیلمی است با ژانر درام و سورئال که به معضلات کودکان بویژه کودکان معلول می‌پردازد.

داستان فیلم از این قرار است: بهزاد پدر دختر معلولی است که می خواهد آرزوی محال دخترش را محقق کند.

اتاق آرزو به نویسندگی فرزاد عاطفی‌ در تهران فیلمبرداری شده است.

در این فیلم محمد رشیدی‌فر، امیرعلی جوادپور، پریماه اسماعیلی، کیاشاه تنگستانی‌پور، امیر خانزاده، حامد عزیزی، مهوش توتونچی و فرزاد عاطفی‌ ایفای نقش می‌کنند.

عوامل اتاق آرزو عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: کردمان پویش، مدیر صدابرداری: یعغوب عبداللهی، طراح صحنه و لباس: محمد رشیدی‌فر، طراح گریم: نفس چگینی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: فرزاد عاطفی، جلوه های ویژه: کردمان پویش، تدوین: آبتین جهانیان مدیر تولید: امیرعلی جوادپور، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: الهه حمیدی، عکاس میهمان: امیرحسین رفیعی، دستیار فیلمبردار: پارسا یوسف، مجری دکور: علی صادقی و ایمان بیات و مدیر روابط عمومی، تبلیغات و رسانه: امیر خانزاده.

پنجاه و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در مجتمع فرهنگی هنری سینما فلسطین برگزار خواهد شد و پس از آن آثار برگزیده در سراسر کشور برای مدارس به اکران درخواهد آمد.

قالب‌های این دوره از جشنواره، شامل فیلم‌های کوتاه و بلند با محوریت داستانی، مستند، پویانمایی و فیلم‌نامه است.