برنام های مافیایی شبکه نمایش خانگی از سر گرفته شدند و به تازگی خبر ساخت فصل دوم «زودیاک» هم اعلام شده است. به گزارش ستاره هنر، در حالی ساخت برنامه های مافیایی در شبکه نمایش خانگی از سر گرفته شدند که در مقطعی از ساخت متعدد این برنامه ها جلوگیری به عمل آمد و تاکید […]

برنام های مافیایی شبکه نمایش خانگی از سر گرفته شدند و به تازگی خبر ساخت فصل دوم «زودیاک» هم اعلام شده است.

به گزارش ستاره هنر، در حالی ساخت برنامه های مافیایی در شبکه نمایش خانگی از سر گرفته شدند که در مقطعی از ساخت متعدد این برنامه ها جلوگیری به عمل آمد و تاکید بر این بود که پخش همزمان آنها به حداقل برسد.

ساترا اخیرا اعلام کرده بود که نظارتی بر ساخت بی‌رویه برنامه‌ها با موضوعات مشابه در شبکه نمایش خانگی خواهد داشت و به طور خاص از برنامه‌هایی با ساختار مافیایی نام برده بود.

به این حال به تازگی فصل دوم برنامه «زودیاک» در حال تولید است و طبق اعلام پلتفرم پخش کننده، به زودی قرار است منتشر شود.

فصل دوم «زودیاک» را محمدرضا رضاییان تهیه و کارگردانی می‌کند و محمد بحرانی، همانند فصل اول، گرداننده بازی‌هاست.

همچنین از امیر عظیمی به عنوان خواننده فصل دوم شب‌های مافیا «زودیاک» یاد شده است.

رضاییان نسخه جدید از «شب‌های مافیا» با پسوند «زودیاک» را پس از برنامه‌ای ساخت که سعید ابوطالب با همین نام برای پلتفرم فیلیمو ساخته بود. ابوطالب در ادامه به پلتفرم فیلم‌نت رفت و «پدرخوانده» را کارگردانی کرد و رضاییان هم که از ادامه ساخت «کتاب باز» در شبکه نسیم ناامید شده بود، سراغ ساخت نسخه‌ای جدید از مافیا رفت.

«شب‌های مافیا: زودیاک» با حضور محمد بحرانی به‌عنوان گرداننده، در فصل اول افرادی چون فرزاد فرزین، سیاوش خیرابی، ملیکا شریفی‌نیا، سام درخشانی، بهرنگ علوی، دیبا زاهدی، امیرعباس گلاب، علی لهراسبی، مهران غفوریان، محمد دلاوری، حدیث فولادوند و جواد خیابانی را مقابل دوربین نشاند.

همچنین به تازگی فصل جدید «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب که در فصل های متعدد ساخته شده، نیز در حال پیش تولید است.

فصل سوم رئالیتی شو «پدر خوانده» قرار است با تغییراتی در قوانین و ساختار بصری تولید خود را شروع کند. در فصل سوم همچنین تعدادی از بازیکن‌های برتر دو فصل قبل حاضر خواهند شد.

رئالیتی‌شو «پدر خوانده ۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب وارد مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر شده است.