کمال هاشمی نمایش «لحظه‌ها و همیشه» را به پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب می‌برد. به گزارش ستاره هنر؛ نمایش «لحظه‌ها و همیشه» به نویسندگی و کارگردانی کمال هاشمی از ۱۵ مرداد در سالن کرهال پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب ‌روی صحنه می‌رود. «لحظه‌ها و همیشه» این روزها در حال آماده‌سازی نهایی است، نگارش […]

کمال هاشمی نمایش «لحظه‌ها و همیشه» را به پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب می‌برد.

به گزارش ستاره هنر؛ نمایش «لحظه‌ها و همیشه» به نویسندگی و کارگردانی کمال هاشمی از ۱۵ مرداد در سالن کرهال پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب ‌روی صحنه می‌رود.

«لحظه‌ها و همیشه» این روزها در حال آماده‌سازی نهایی است، نگارش متن این نمایشنامه در سال ۹۸ به اتمام رسید و قرار است به تهیه کنندگی مهدی اشرافی و محسن جعفری روی صحنه برود.

کمال هاشمی فعالیت تئاتری خود را از گروه تئاتر مهر شیراز در سال ۷۴ آغاز کرده است. از جمله نمایش های او می‌توان به «درهای نیمه باز»، «تو با کدام باد می‌روی؟» و «امروز روز خوبیست برای مردن» اشاره کرد. نمایش «تو با کدام باد می‌روی؟» که در سال ۹۶ در سالن مستقل تهران اجرا شد، تولید کشور سوئیس و برنده گرنت فستیوال بولوار سوئیس بوده است. نمایش «امروز روز خوبیست برای مردن» آخرین اثر این کارگردان، تولید مشترک فرانسه و بلژیک بوده که در سال ۹۷ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در آمده است.

به زودی بازیگران و سایر عوامل نمایش معرفی می شوند.