نمایشگاه نقاشی‌های مینا گل‌پرور و منوچهر کاشفی تا ۲۴ آبان به صورت آنلاین در گالری گلستان برگزار می‌شود. به گزارش ستاره هنر، نمایشگاه نقاشی مینا گل‌پرور با عنوان «کلام درخت» و نمایشگاه آثار منوچهر کاشفی که ۱۹ آبان به صورت آنلاین در گالری گلستان آغاز شد، تا ۲۴ آبان برقرار خواهد بود. منوچهر کاشفی و […]

نمایشگاه نقاشی‌های مینا گل‌پرور و منوچهر کاشفی تا ۲۴ آبان به صورت آنلاین در گالری گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش ستاره هنر، نمایشگاه نقاشی مینا گل‌پرور با عنوان «کلام درخت» و نمایشگاه آثار منوچهر کاشفی که ۱۹ آبان به صورت آنلاین در گالری گلستان آغاز شد، تا ۲۴ آبان برقرار خواهد بود.

منوچهر کاشفی و مینا گل‌پرور هر کدام تعداد ۲۰ اثر از نقاشی‌های‌شان را در گالری گلستان به معرض نمایش و فروش گذاشته‌اند که کمینه و بیشینه قیمت آن‌ها ۳ تا ۱۰ میلیون تومان است.

مینا گل‌پرور متولد ۱۳۵۵ است که پس از اخذ دیپلم هنر از هنرستان آزادگان، فعالیت هنری خود را زیر نظر اساتیدی نظیر علی فرامرزی، احمد وکیلی، پروانه رزاقی و مهسا مشایخی ادامه داده است. سبک و شیوه قلم‌زنی وی امپرسیونیسم است و طبیعت پیرامون خود را به گونه‌ای متفاوت نقش می‌زند. در کارنامه او همچنین شرکت در نمایشگاه‌های متعدد گروهی از جمله نمایشگاه نقاشی باغ موزه دکتر حسابی، صد اثر صد هنرمند گالری گلستان، نمایشگاه گروهی گالری همه پردیس ملت، گالری نقش جهان و نیز شرکت در نمایشگاه‌های گروهی بین المللی از جمله نمایشگاه گروهی در گالری شیوا مونو منتال شهر بارسلون اسپانیا به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان به مشاهده آثار هنرمند می‌توانند با مراجعه به سایت گالری گلستان مراجعه کنند.