نمایش «یک بازی زنانه» نوشته محمد رحمانیان به کارگردانی مهتا محدث اجراخوانی می‌شود. به گزارش ستاره هنر– خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش، نمایشنامه «یک بازی زنانه» که توسط محمد رحمانیان بر اساس نمایشنامه «دعوت» اثر غلامحسین ساعدی به نگارش درآمده است، به کارگردانی مهتا محدث روز شنبه ۲۴ تیرماه در ۲ سانس […]

نمایش «یک بازی زنانه» نوشته محمد رحمانیان به کارگردانی مهتا محدث اجراخوانی می‌شود.

به گزارش ستاره هنر– خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش، نمایشنامه «یک بازی زنانه» که توسط محمد رحمانیان بر اساس نمایشنامه «دعوت» اثر غلامحسین ساعدی به نگارش درآمده است، به کارگردانی مهتا محدث روز شنبه ۲۴ تیرماه در ۲ سانس ۲۰ و ۲۱:۳۰ در عمارت نوفل‌لوشاتو اجراخوانی می‌شود.

کمند امیرسیلمانی و مهتا محدث در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

محمد رحمانیان «یک بازی زنانه» یا با عنوان دیگرش «لباسی برای میهمانی» را بر اساس نمایشنامه «دعوت» نوشته غلامحسین ساعدی بازنویسی کرده است.

این نمایش درباره دختر جوانی است که به یک میهمانی دعوت شده است و در حضور زنی دیگر با وسواس و اضطراب فراوان می‌خواهد خودش را برای این میهمانی به بهترین شکل آماده کند، اما این تنها یک سوی ماجراست …

اجرای این نمایش تقدیم می‌شود به نخستین بازیگر این اثر، فخری خوروش که در غربت صحنه جهان را ترک کرد.

عکس و طرح پوستر این نمایش اثر مهرداد آلادین است و مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی اجراخوانی «یک بازی زنانه» را مریم قربانی‌نیا بر عهده دارد.