مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با تشریح تدابیر انجام شده برای مقابله با هنجارشکنی و حفظ شئونات گفت: برنامه‌های فرهنگی هنری مجموعه تالار وحدت همچون گذشته در زمان مقرر به کار خود ادامه خواهند داد. به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، مهدی سالم‌ در پی حواشی ایجاد شده توسط شخصی […]

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با تشریح تدابیر انجام شده برای مقابله با هنجارشکنی و حفظ شئونات گفت: برنامه‌های فرهنگی هنری مجموعه تالار وحدت همچون گذشته در زمان مقرر به کار خود ادامه خواهند داد.

به گزارش ستاره هنر از روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، مهدی سالم‌ در پی حواشی ایجاد شده توسط شخصی شناخته شده در برهم زدن برنامه‌های هنری کشور اظهارداشت: این فرد شب گذشته با ایجاد التهاب در حاشیه برگزاری یک برنامه موسیقایی در تالار وحدت موجب برهم زدن نظم محیطی قبل از برگزاری این رویداد هنری شده بود.

وی افزود: این فرد برای برهم زدن برنامه‌های هنری برای دقایق اندکی در بیرون از تالار وحدت و خیابان شهریار (پهنه رودکی) به ایجاد هیاهو پرداخت که این امر با حضور به موقع ماموران خدوم نیروی انتظامی تحت کنترل قرار گرفت.

سالم با تشریح تدابیر و اقدامات بنیاد رودکی برای مقابله با هر نوع هنجارشکنی و حفظ شئونات در برگزاری رویدادهای هنری و نیز تشکر از نیروی انتظامی در حمایت از نظم برگزاری رویدادهای هنری در سراسر کشور اظهارداشت: با توجه به اسناد و صورت‌جلسه تهیه شده توسط ماموران نیروی انتظامی برای این فرد شناخته شده که سابقه طولانی در ایجاد بلوا در اماکن هنری و تحریک احساسات پاک جامعه دینی با سیاه‌ نمایی برگزاری رویدادهای هنری دارد، پرونده قضایی تشکیل و به زودی این امر از سوی دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری خواهد شد.

  • نویسنده : علیرضا مظاهری