دومین دوره رویداد سالانه «ایرومدیا» با نمایش آثاری از هنرمندان ایرانی و آمریکای لاتین از ۱۰ تا ۲۴ شهریور ماه برگزار می‌شود. به گزارش ستاره هنر، دومین دوره رویداد سالانه «ایرومدیا» با نمایش آثاری از هنرمندان ایرانی و آمریکای لاتین از ۱۰ تا ۲۴ شهریور ماه در فضای نمایشگاهی بسیار ویژه به مساحت بیش از […]

دومین دوره رویداد سالانه «ایرومدیا» با نمایش آثاری از هنرمندان ایرانی و آمریکای لاتین از ۱۰ تا ۲۴ شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ستاره هنر، دومین دوره رویداد سالانه «ایرومدیا» با نمایش آثاری از هنرمندان ایرانی و آمریکای لاتین از ۱۰ تا ۲۴ شهریور ماه در فضای نمایشگاهی بسیار ویژه به مساحت بیش از ۲۴۰۰ متر مربع در مجموعه موزه‌ای تِک فک برگزار می‌شود.

این رویداد در سال دوم فعالیت خود به نمایش آثار ۱۰ هنرمند سرشناس از کشورهای برزیل، آرژانتین، کوبا و شیلی در زمینه ویدئوآرت و ویدئو اینستالیشن می‌پردازد. همچنین در کنار نمایش آثار هنرمندان آمریکای لاتین، آثار ویدئوآرت از ۱۴ هنرمند ایرانی نیز در این دوره به نمایش درآمده است.

اسامی هنرمندان این رویداد به ترتیب به شرح زیر است:

گابریلا گولدِر، کیکا نیکولِلا، اِدِر سانتوس، لوکاس بامبوتزی، اِنریک رامیرِز، اوسورلا سَن کریستوبال، اِلسیو میازاکی، آنا پائولا مَتیاس، ایزابل رودریگوئز راموس و فرانکو پالیوف در بخش هنرمندان آمریکای لاتین و بهنام کامرانی، مهرنوش روشنایی، شیرین عابدینی‌راد، درسا بسیج، ملینا کِلاد، محمدعلی فاموری، صادق مجلسی، رزیتا طاهری، بابک سپنتا، آرزو رمضانی، سهیل خیرآبادی، سمیرا پهلوانی و الهام کاظمی در بخش هنرمندان ایرانی.

مدیران هنری دومین سالانه «ایرومدیا» متشکل از مدیران ایرانی، فرانسوی، ایتالیایی و برزیلی هستند که اسامی آنها عبارتند از سعید خاورنژاد کیوریتور دائمی و موسس پلتفرم ایرومدیا و مدیر هنری انستیتو SAFPEM در فرانسه-کانادا، گابریل سوشیر کیوریتور، مدیر هنری فستیوال جهانی VIDEOFORMES و نمایشگاه‌گردان موزه هنرهای معاصر سئول، جووانا رومبالدی مدیر موسسه THE DOUBLE FACE TDF در اروپا و برزیل، کارولا دِل پیتزو و مارتا بِلانکیِتی مدیران موسسه ایتالیایی EXOART LAB.

همچنین برای نخستین بار نمایش ویژه‌ای از تولیدات هنرمندان سرشناس جهان و ایران در زمینه تولیدات NFT نیز در پنِلNFT ایرومدیا به صورت موازی به‌نمایش درخواهد آمد. آثار جمع‌آوری شده در بخش NFT تحت لایسنس پلتفرم بین‌المللی ایرومدیا و انستیتوی تخصصی هنرهای معاصر خاورمیانه و اروپا (SAFPEM Institute) و با مدیریت هنری علی شرفی، احسان نصری و موسسه PIRART STUDIO در مونیخ انجام شده است.

از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه، برگزاری نشست‌هایی با موضوع «تأثیرات NFT بر فضای هنر معاصر» و «متاورس و امکانات آن» است.

مجموعه موزه‌ای تِک فک در تهران واقع در بیست کیلومتری جاده خاوران، شهرک صنعتی قیام دشت، انتهای خیابان پونل، کارخانه نوآوری و شتاب دهی دیهیم واقع است. بازدید روزانه از نمایشگاه همه روزه از ساعت شانزده تا بیست برای همه علاقه مندان به صورت آزاد میسر خواهد بود.