فران درشر در برابر باب ایگر مدیرعامل دیزنی که به انتقاد از اعتصاب پرداخته بود گفت اگر من جای دیزنی بودم، درها را روی ایگر قفل می‌کردم. به گزارش ستاره هنر از خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فران درشر رییس انجمن بازیگران ( SAG-AFTRA)، در مصاحبه‌ای درباره اعتصاب، باب ایگر مدیرعامل دیزنی را مورد […]

فران درشر در برابر باب ایگر مدیرعامل دیزنی که به انتقاد از اعتصاب پرداخته بود گفت اگر من جای دیزنی بودم، درها را روی ایگر قفل می‌کردم.

به گزارش ستاره هنر از خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فران درشر رییس انجمن بازیگران ( SAG-AFTRA)، در مصاحبه‌ای درباره اعتصاب، باب ایگر مدیرعامل دیزنی را مورد انتقاد قرار داد.

ایگر در مصاحبه‌ای در آستانه اعلام اعتصاب انجمن بازیگران گفته بود اعتصاب کنندگان چه در انجمن نویسندگان و چه در انجمن بازیگران در خواست‌های خود «واقع بین» نیستند.

درشر در پاسخ به وی گفت: من اظهارات او را به طرز وحشتناکی نفرت‌انگیز و دور از دسترس دیدم. انگار ناشنوا هستند.

درشر روز جمعه در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات ایگر گفت: فکر نمی‌کنم این حرف‌ها به او کمک کند. اگر من جای آن کمپانی بودم، درها را روی او قفل می‌کردم و هرگز اجازه نمی‌دادم با کسی در این مورد صحبت کند، زیرا کاملا روشن است که او هیچ اطلاعی از آنچه واقعا در زمین رخ می‌دهد با افرادی سختکوش که به حقوقی که او می‌گیرد، هرگز نزدیک هم نمی‌توانند بشوند، ندارد. حقوقی هفت رقمی، هشت رقمی، پول دیوانه‌واری است که امثال آنها می‌گیرند و برایشان مهم نیست که بارون‌های قرون وسطایی باشند.

ایگر در پاسخ به پرسشی درباره اعتصابات کارگری گفته بود: برای من بسیار آزاردهنده است. ما در مورد مسایل مخرب در این تجارت و همه چالش‌هایی که با آن روبه‌رو هستیم صحبت کردیم، هنوز پس از کووید همه چیز به طور کامل به حالت عادی بازنگشته است. این بدترین زمان برای افزودن به این اختلال است.

ایگر ادامه داد: من تمایل هر تشکل کارگری برای دریافت بیشترین غرامت عادلانه بر اساس ارزش‌های آنها برای اعضایش را درک می کنم. ما به‌عنوان یک صنعت موفق شدیم توافق بسیار خوبی با انجمن کارگردان‌ها به دست بیاوریم که نشان‌دهنده ارزشی است که کارگردان‌ها در این تجارت بزرگ دارند. ما می‌خواستیم همین کار را با نویسندگان انجام دهیم، و مایلیم به همین توافق با بازیگران هم برسیم؛ اما سطح انتظارات آنها واقع بینانه نیست و این انتظارات به مجموعه چالش‌هایی که این تجارت در حال حاضر با آن روبه‌روست می‌افزاید و رک و پوست کنده بگویم بسیار مخرب است.

درشر هنگام اعلام اعتصاب بازیگران پنج‌شنبه سخنرانی آتشینی کرد که در آن استودیوهای هالیوود را محکوم می‌کرد. وی گفت: اینجا ما قربانی هستیم. ما قربانی یک نهاد بسیار حریص هستیم. صراحتاً بگویم نمی توانم باور کنم در بسیاری از موارد چقدر با هم فاصله داریم. چگونه استودیوها ادعای فقر می‌کنند، اما صدها میلیون دلار به مدیران اجرایی خود می‌دهند بعد چپ و راست می‌گویند پول نداریم. منزجر کننده است. شرم بر آنها.

اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) که نمایندگی شرکت‌هایی چون نتفلیکس و دیزنی را در مذاکرات برعهده دارد در سوی مقابل اعلام کرد که عمیقا از اتحادیه بازیگران مایوس شده و تصمیم گرفته است از مذاکرات کناره‌گیری کند.