فیلم «ALONE» به تهیه‌کنندگی سعید نبی و کارگردانی مریم خدیوی و سعید نبی در اولین حضور خود در جشنواره‌های جهانی، به بخش مسابقه جشنواره سینمایی هند IAWRT  راه یافت. به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم «ALONE» به تهیه‌کنندگی سعید نبی و کارگردانی مریم خدیوی و سعید نبی در اولین حضور […]

فیلم «ALONE» به تهیه‌کنندگی سعید نبی و کارگردانی مریم خدیوی و سعید نبی در اولین حضور خود در جشنواره‌های جهانی، به بخش مسابقه جشنواره سینمایی هند IAWRT  راه یافت.

به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم «ALONE» به تهیه‌کنندگی سعید نبی و کارگردانی مریم خدیوی و سعید نبی در اولین حضور خود در جشنواره‌های جهانی، به بخش مسابقه جشنواره سینمایی هند IAWRT  راه یافت.

اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما عرضه بین المللی این مستند را برعهده دارد.

جشنواره جهانی IAWRT  درباره موضوعات مربوط به زنان تاثیرگذار در دنیاست که نوزدهمین دوره آن که از هفتم تا نهم مارس در سینماهای شهر دهلی نو برگزار خواهد شد. این دوره به قصه‌پردازی و ایده‌های نو زنان سینماگر آسیایی نگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

در این رقابت فیلم‌های داستانی، مستند، فیلم‌های کوتاه، انیمیشن و کارهای تجربی در بخش های مختلف رقابت می‌کنند.

مستند «تنهایی» نامزد دریافت جایزه IWRT هند شد
سعید نبی و مریم خدیوی ـ کارگردان‌های تنهایی

در این دور از جشنواره پس از بررسی بیش از ۶۵۰ فیلم از سراسر جهان، ۵۰ فیلم از فیلمسازان بزرگ دنیا در ژانرهای مختلف از ۲۰ کشور برگزیده و به بخش مسابقه نهایی راه یافته‌اند.

فیلم ALONE به کارگردانی مریم خدیوی و سعید نبی به قصه زندگی جنگلبانی می پردازد که در جنگل های استان گیلان در شمال ایران زندگی می کند. این فیلم به مخاطرات جنگلبانی در کشور اشاره کرده و تلاش می کند مردم را دعوت کند تا نسبت به رفتار خود با محیط زیست تامل بیشتری داشته باشند.

این فیلم را مسعود مسجدی آرانی فیلم‌برداری، عارش کردسالی تدوین، حبیب محمدی صدابرداری و بهروز شهامت طراحی صدا و صداگذاری کرده است.