رییس جمهور در حکمی مسؤولیت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به‌عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما تمدید کرد. به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام رئیسی در حکمی مسؤولیت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به‌عنوان نماینده […]

رییس جمهور در حکمی مسؤولیت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به‌عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما تمدید کرد.

به گزارش ستاره هنر به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام رئیسی در حکمی مسؤولیت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به‌عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید کرد.

در متن حکم رییس‌جمهور خطاب به محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

«در اجرای بند (۱) ماده (۱) و تبصره (۱) ماده (۲) قانون نحوه اجرای اصل (۱۷۵) قانون اساسی در بخش نظارت مصوب ۱۳۷۰/۰۷/۱۱ مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمدید مسؤولیت جناب عالی به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران موافقت می شود.

انتظار دارد با همکاری سازنده سایر اعضای محترم شورا ضمن ایفای نقش تعیین کننده و اعمال نظارت مؤثر بر برنامه های رسانه ملی در جهت ارتقا آگاهی؛ امید و معرفت عمومی تقویت هویت دینی، ملی و انقلابی، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی در چارچوب قوانین مصوب اهتمام نموده و به صورت فصلی آخرین وضعیت و گزارش اقدامات انجام گرفته در خصوص تحقق انتظارات فوق را به این جانب ارسال نمایید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسألت می نمایم.»