برد پیت در تازه‌ترین اثر جوزف کوشینسکی کارگردان تاپ‌گان: ماوریک – Top Gun: Maverick، آخر هفته برای شروع فیلمبرداری به نورث همپتون شایر می‌رود. در تاپ‌گان، تام کروز نقش خلبان آزمایشی را برای کوشینسکی ایفا کرده بود. به گزارش ستاره هنر از خبرنگار سینمایی ایرنا، برد پیت برای فیلمبرداری در سیلورستون به نورث همپتون شایر […]

برد پیت در تازه‌ترین اثر جوزف کوشینسکی کارگردان تاپ‌گان: ماوریک – Top Gun: Maverick، آخر هفته برای شروع فیلمبرداری به نورث همپتون شایر می‌رود. در تاپ‌گان، تام کروز نقش خلبان آزمایشی را برای کوشینسکی ایفا کرده بود.

به گزارش ستاره هنر از خبرنگار سینمایی ایرنا، برد پیت برای فیلمبرداری در سیلورستون به نورث همپتون شایر می‌رود. دامسون ایدریس – Damson Idris بازیگر انگلیسی همبازی برد پیت در فیلم آینده که از فیلم‌های معروف او می‌توان به مگان لیوی و مزرعه‌داری اشاره کرد نیز به سیلورستون خواهد آمد.

آخر هفته، برد پیت برای مسابقات جایزه بزرگ انگلیس در سال ۲۰۲۳ که در پیست سیلورستون برگزار می‌شود، مدتی را در نورث همپتون شایر سپری خواهد کرد.

برنده دو جایزه اسکار قرار است در فیلمی که درباره یک کهنه سرباز فرمول ۱ است بازی کند؛ کهنه‌سربازی که پس از بازنشستگی به مربیگری و مسابقه دادن با یک راننده تازه کار می‌پردازد.

نامی از این فیلم ناشناس تاکنون برده نشده اما تیم فرمول یک مرسدس بنز، یک خودرو فرمول دو را برای پیت تغییر داده تا در آخر هفته با آن رانندگی کند.

سر لوئیس همیلتون عضو تیم فرمول یک مرسدس بنز و راننده مسابقات فرمول یک از نزدیک درگیر تولید فیلم است و در تولید آن کمک می‌کند.

احتمال بازی راننده فرمول یک با برد پیت

او حتی گفته ممکن است نقش کوتاهی نیز در این فیلم داشته باشد.

تاکنون این که طرفداران بردپیت چه زمانی می‌توانند او را در زمین نمادین فرمول یک به تماشا بنشینند تایید نشده است اما این انتظار هست که فیلمبرداری در لابلای جلسات تمرینی که برای مسابقات در این پیست در آخر هفته برگزار می‌شود، انجام شود.